Gratis kompetanseheving i samarbeid med BI. Førstemann til mølla!

HVA LÆRER DU?

Customer Experience Management har de siste årene kommet på agendaen til stadig flere typer virksomheter – både i privat og offentlig sektor. Et sentralt spørsmål kurset skal besvare er; Hvordan kan Customer Experience Management brukes for å forbedre kundetilfredshet, oppfatning av merkevare og styrke konkurransekraft?  Kurset har bl.a. som mål å gi deg forståelse av hva Customer Experience Management er og utstyre deg med verktøy for å samle inn informasjon og forstå kunders/brukeres erfaringer for å optimalisere virksomhetens ‘kundereiser’.

KURSINFO FOR GRATISKURS CUSTOMER EXPERIENCE MANAGEMENT
Kursholder og sted: BI, Zoom (nettsamlinger)

Tidspunkt: Oppstart 9. september

Benytte PIN-koden 2021 når du søker.

Myndighetene har bevilget flere midler til kompetanseheving for de som har det vanskeligst i arbeidsmarkedet nå. Rørosregionen Næringshage kan nå i samarbeid med Handelshøyskolen BI tilby flere gratis nettbaserte kurs. Kursene gir formalkompetanse med 7,5 studiepoeng. Kursene er finansiert av Kompetanse Norge/DIKU.

 

For mer informasjon og påmelding, KLIKK HER