Sted

Trevarefabrikken, Røros
Ol-Kanelesaveien 2

Tid

Fredag  24. november 2017
kl. 08.30-11.00

Info

Servering av frokost

Pris

Ordinær pris: Kr. 750,-
Medlemspris: Kr. 450,-
Traineer og studenter: GRATIS

Hvordan skal lokale bedrifter nå opp i offentlige innkjøp og anbudsprosesser?

Hvorfor er offentlige anbudsprosesser slik som de er, og hva er viktig for lokale leverandører dersom de skal kunne komme i betraktning? 

Vi inviterer til KompetanseForum hvor både lokalt næringsliv samt administrasjon og innkjøpsansvarlig i kommunene kan få lære mer offentlige innkjøp- og anbudsprosesser.

 

HEGE LØLAND, daglig leder i Abakus as
Hege Løland gir oss en innføring i hvordan anbudsprosesser er bygd opp og hva det er viktig å ta hensyn til.

TROND SCHJØLBERG, daglig leder i Johan Kjellmark as og BIRGIT NYGÅRD daglig leder i Matråd as
Vi får betraktninger og refleksjoner fra to lokale bedrifter med utgangspunkt i deres erfaringer i offentlige anbudsprosesser.

ROGER MIKKELSEN, økonomisjef i Røros Kommune
Roger Mikkelsen forteller oss om hvordan kommunene kan legge til rette for bruk av lokale leverandører ved utforming av anbud og hva som er viktig at bedriftene på sin side følger opp.

 

Velkommen!

Dette KompetanseForum arrangeres i samarbeid mellom Hedmark Kunnskapspark, Innovasjon Norge Innlandet og Rørosregionen Næringshage.